Ana içeriğe atla

Danışma Kurulu Üyeleri

TED Üniversitesi Sınıf Eğitimi ABD Danışma Kurulu  

 

Prof.Dr. SERKAN ÇELİK | AVESİS 

Prof. Dr. Serkan Çelik

 

Hacettepe Üniversitesi Sınıf Eğitimi A.B.D.

Öğretim Üyesi

Prof. Dr. Serkan Çelik, 1999 yılında Uludağ Üniversitesi İngiliz Dili Eğitimi Programı'ndan mezun olmuştur. Doktorasını Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi'nde tamamlamıştır. Dr. Çelik ayrıca 2015 yılında University of Texas at Austin, Information School, Information Management'ta yüksek lisans eğitimine devam etti. Ankara Üniversitesi (2004-2009) ve Boston Üniversitesi'nde (2007-2008) öğretim görevlisi olarak çalıştı. Ardından Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü'nde Yardımcı Doçent olarak göreve başladı. Dr. Çelik, Profesör derecesini 2020 yılında aynı bölümden almıştır. Araştırma ilgi alanları ağırlıklı olarak bilgisayar eğitimi ve öğretim teknolojileri, ilkokul eğitimi, ilkokul öğretmenliği üzerinedir.

 

Ali ERSOY | Anadolu University, Eskişehir | Department of Primary Education 

Prof. Dr. Ali Ersoy

 

Anadolu Üniversitesi Sınıf Eğitimi A.B.D. 

Öğretim Üyesi

Ali Ersoy, 1999 yılında Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Eğitim Programları ve Öğretim Programı'ndan mezun olmuştur. Yüksek Lisans (1999-2002) ve Doktora (2002-2006) eğitimlerini Anadolu Üniversitesi İlköğretim Programı'nda tamamlamıştır. Aynı bölümde araştırma görevlisi ve yardımcı doçent olarak da çalıştı. 2018 yılında profesörlük unvanını almış olup, Anadolu Üniversitesi Sınıf Eğitimi Anabilim Dalında öğretim görevlisi olarak görev yapmaktadır. Dr. Ersoy birçok lisans ve yüksek lisans dersinin öğretim üyesidir. 2020 yılında aynı bölümden Profesör derecesini almıştır. Araştırma ilgi alanları ağırlıklı olarak ilkokul eğitimi, ilkokul öğretmenliği, ilkokul öğrencilerinin öğrenimi üzerinedir.

 

Dr. Öğr. Üyesi NİDA TEMİZ - Başkent Üniversitesi 

Dr. Öğr.Üyesi Nida Temiz

 

 

Başkent Üniversitesi

Sınıf Eğitimi ABD Başkanı

Dr. Nida Temiz 2001 yılında Gazi Üniversitesi Sınıf Öğretmenliğinde lisans öğrenimini tamamlamıştır. 2004 yılında ODTÜ Eğitim Programları ve Öğretim alanında yüksek lisans, 2010 yılında doktora eğitimini tamamlamıştır. ODTÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü 2009 – 2010 Eğitim ve Öğretim Yılı Eğitim Bilimleri Doktora Programı En İyi Tez Ödülü almıştır. Çalışma konuları arasında eğitim programları ve öğretim planlaması, zekâya çoklu bakış ve eğitim-öğretime yansımaları, karakter eğitimi ön sırada yer almaktadır. Akademik makale yayınları yanı sıra KİMİM? 1 ve 2 olmak üzere Çoklu Zekâ Kuramı kitapları, ilkokul ders ve yardımcı kitapları, masal kitabı bulunmaktadır. 2003 yılından beri Başkent Üniversitesi Eğitim Fakültesinde akademik çalışmalarına devam etmekte halen Dr. Öğr. Üyesi ve Sınıf Eğitimi Anabilim Dalı Başkanı olarak Başkent Üniversitesinde görev yapmaktadır.

 

Tülin Haşlaman 

 

Doç. Dr. Tülin Haşlaman

 

TEDÜ

Temel Eğitim Bölümü Sınıf Eğitimi 

ABD Başkanı

 

Tülin Haşlaman lisans eğitimini 1984 yılında Orta Doğu Teknik Üniversitesi Fen Bilimleri Eğitimi Bölümünde tamamladı. 1985-1999 yılları arasında bir çok özel okulda Matematik öğretmenliği yaptı. 1999 yılında Milli Eğitim Bakanlığına bağlı bir okula geçerek 2005 yılında emekli oldu. Bu sürede Hacettepe Üniversitesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi ana bilim dalında başladığı yüksek lisans çalışmasını 2005 yılında tamamladı. Doktora derecesini 2011 yılında çevrimiçi öğrenme ortamının öğretmen ve öğrencilerin özdüzenleyici öğrenme becerileri üzerindeki etkisini araştırdığı tez çalışması ile Hacettepe Üniversitesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi bölümünden aldı. 2019 yılında Doçentlik derecesini YÖK’den aldı. 2002-2005 yılları arasında Hacettepe Üniversitesi Meslek Yüksek Okulunda Matematik öğretmeni olarak çalıştı. 2010-2012 yılları arasında Bilkent Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsünde, yarı zamanlı öğretim elemanı olarak lisans ve yüksek lisans dersleri verdi. Dr. Haşlaman çalışmalarını; özdüzenleyici öğrenme, öğretmen eğitimi, öğretim tasarımı, öğretim yöntemleri, öğretim teknolojileri, bilgi ve iletişim teknolojilerinin öğretme ve öğrenme süreçleriyle bütünleştirilmesi, uzaktan eğitim konularında sürdürmektedir. 2015 yılından beri TEDÜ’de çalışmaktadır.

 

II. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Öğrenci Kongresi 

Dr. Öğr.Üyesi Berrin Genç Ersoy

 

TEDÜ

Temel Eğitim Bölümü Sınıf Eğitimi ABD 

Öğretim Üyesi

Dr. Berrin Genç Ersoy, lisans eğitimini 2007 yılında Gazi Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği bölümünde tamamlamıştır. 2010 yılında Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği yüksek lisans programı, 2017 yılında ise Anadolu Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği doktora programından mezun olmuştur. 2007-2017 yılları arasında Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı sınıf öğretmeni, okul öncesi öğretmeni ve müdür yetkili sınıf öğretmeni olarak görev yapmıştır. Türkçe Öğretimi, Sınıf Eğitiminde Türk Dili, Dil Gelişimi ve İlkokuma Yazma Öğretimi, Öğretmenlik Uygulaması ve Okul Deneyimi lisans derslerini yürütmektedir. Türkçe öğretimi, sözcük öğretimi, söz varlığı gelişimi, dil öğretiminde teknoloji entegrasyonu, ilkokuma ve yazma öğretimi, erken okuryazarlık, öğretmen eğitimi, oyunlaştırma (gamification) ve yurt dışında yaşayan Türk çocuklarına Türkçe öğretimi üzerine araştırmaları bulunmaktadır. Dr. Genç Ersoy, Nisan 2017’den bu yana TED Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nde öğretim üyesi görevini sürdürmektedir.

 

Yavuz Kamacı | TED Üniversitesi 

Yavuz Kamacı

 

TEDÜ

Sınıf Eğitimi ABD Araştırma Görevlisi

 

1996 yılında İstanbul'da doğdu. 2018 yılında İstanbul Üniversitesi Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Lisans Programını onur öğrencisi olarak tamamladı. Aynı sene Yıldız Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sınıf Öğretmenliği Programı'nda yüksek lisans öğrenimine başladı. İlkokulda etkinlik temelli matematik öğretimi üzerine çalışmalarını yürütmektedir. Yavuz Kamacı, 2019 Haziran itibariyle TEDÜ Sınıf Öğretmenliği Bölümü'nde Araştırma Görevlisi olarak görevini sürdürmektedir.

Ceyda Şensin 

Dr. Ceyda Şensin

 

Milli Eğitim Bakanlığı

Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürlüğü

 

Dr. Ceyda Şensin 1991 yılında Bursa‘da doğmuştur. 2009-2013 yılları arasında Uludağ Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği lisans programını bitirmiş; bu süreçte 2011-2012 akademik yılında Erasmus öğrenci değişim programıyla University of Ljubljana’da iki dönem öğrenim görmüştür. Uludağ Üniversitesi Eğitim Enstitüsü’nden 2016 yılında, sınıfında Suriyeli öğrencisi olan sınıf öğretmenleriyle yaptığı görüşmelerin analizinin yer aldığı araştırma teziyle yüksek lisans derecesini almıştır. Aynı yıl Sapienza University of Rome’da Sosyal Psikoloji, Gelişim Psikolojisi ve Eğitim Araştırmaları programında doktora eğitimine başlamış; 2018 yılında Sakız Adası’nda genç sığınmacılar için sosyal uyum kapsamında diğer gönüllüler ile birlikte eğitimler vermiştir. 2019 yılında İtalya’daki ilkokullarda öğrenim gören sığınmacı ve göçmen çocukların okullaşma bağlamlarını incelediği araştırma tezi ile doktora derecesini almış olup 2020 yılından beri Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürlüğü’nde Milli Eğitim Uzmanı olarak görev yapmaktadır. Öğretmenlerin mesleki gelişimini desteklemek için hizmet içi eğitimlerin düzenlenmesinde görev almakta, konuya dair ulusal ve uluslararası eğitimlere katılmaktadır.

 

Super User 

Dr. Azize Açıkalın

 

 

TED Ankara Koleji

Özel okul idarecisi (İlkokul Müdür)

Dr. Azize Açıkalın, Gazi Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği Programından mezun oldu ve yandalını Türkçe Öğretmenliği üzerinde yaptı. Daha sonra Gazi Üniversitesi Eğitim Yönetimi ve Denetimi Anabilim Dalında Yüksek Lisans, Gazi Üniversitesi Eğitim Yönetimi, Teftiş, Planlama ve Ekonomi Bölümünde doktora eğitimini tamamladı. 1997 yılından itibaren TED Ankara Koleji Vakfında öğretmen olarak başladığı göreve, yönetici olarak devam etti. Son olarak 2021 yılından itibaren TED Ankara Koleji Vakfı İlkokulunda müdür olarak görev yapmaktadır.

 2 "Sevtap Yalçın" profiles | LinkedIn

Sevtap Yalçın

 

ABC Okulları

Özel okul idarecisi (İlkokul Müdürü)

Sevtap Yalçın, 2003 yılında Gazi Üniversitesi İlköğretim Fen Bilimleri Eğitimi Bölümünden mezun olmuştur. 2006 yılında ABC Okulları İlkokulunda fen bilgisi öğretmeni olarak başladığı göreve okul müdürü olarak devam etmektedir.

 10+ "Seda Akbaş" profiles | LinkedIn

Seda Akbaş

 

ABC Okulları

Sınıf Öğretmeni

Seda Akbaş, Kafkas Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği Programından mezun oldu ve Gazi Üniversitesi İlköğretim Bölümünde Yüksek Lisans derecesi aldı. Anafartalar Koleji ve Özel Umut Koleji gibi birçok özel okulda altı yıl çalıştı ve 2020 yılından itibaren ABC Okullarında sınıf öğretmeni olarak görev yapmaktadır. Seda Akbaş çocuklarla birlikte olmayı seven bir sınıf öğretmenidir ve ilgi alanları drama, özel eğitim ve tiyatro üzerinedir.

 

şevket temur (@sevkettemur69) / Twitter

 

Şevket Temur

 

İltekin İlkokulu

Devlet okulu idarecisi (İlkokul Müdürü)

Şevket Temur, 09.05.1969 yılında Kırşehir ili Mucur ilçesi Avcı köyünde doğmuştur. İlk, orta ve lise öğrenimimi Ankara ilinde tamamlamıştır.1988 yılında Kırşehir Eğitim Yüksek Okulunda mezun olmuştur. 2002 yılında Anadolu Üniversitesinde Sosyal Bilgiler alanında lisansını tamamlamıştır. 12.12.1988 yılında Batman Doluca köyünde göreve başlamıştır. Ağrı ili Merkez Yukarı Dörmeli Köyü, Ankara ili Polatlı İlçesi Alcı köylerinde ve Ankara İli Mamak İlçesi Gülveren İlkokulu ve Hamdi Bulgurlu İlkokullarında sınıf öğretmeni olarak çalıştı. Ankara ili Mamak İlçesi Yenimutlu İlkokulunda okul müdür olarak çalışmıştır. Halen Ankara İli Çankaya İlçesi İltekin İlkokulunda okul müdür olarak görevine devam etmektedir. 

 

 

Simge Tiryaki Gülten

 

TED Ankara Koleji -Mezun ve Sınıf Öğretmeni TEDÜ Sınıf Öğretmenliği Mezunu

 

İlkokul ve lise öğretim hayatımı 2012 yılında TED Ankara Koleji’nde tamamladım. Daha sonra TED Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği bölümünü kazandım. TED Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliğinden 2017 yılında mezun oldum. Hedefim her zaman TED Ankara Koleji’nde bir eğitimci olmaktı. Liseden mezun olduktan sonra tekrar TED ailesinin üyesi olmak istiyor, bu aileden kopmak istemiyordum. Mezun olduktan sonra TED Ankara Koleji’nde Sınıf Öğretmeni olarak işe başladım ve görevime devam etmekteyim. 

 

 

Yağmur Şenyiğit

 

TEDÜ

Sınıf Öğretmenliği Programı

 4. Sınıf Öğrencisi ve ÇAP öğrencisi

Yağmur Şenyiğit, TEDÜ ailesine dört yıl önce katılmıştır. TEDÜ Sınıf Öğretmenliği Programında son sınıf öğrencisidir. Ayrıca TED Üniversitesi'nde Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik bölümünde çift anadal yapmaktadır.

 

 

Merve Gizem Alış

 

TEDÜ

Sınıf Öğretmenliği Programı 

3. Sınıf Öğrencisi

Merve Gizem Alış, TEDÜ Sınıf Öğretmenliği Programında üçüncü sınıf öğrencisidir. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Öğrenci Kongresinde iki yıl aktif olarak yer aldı. Ayrıca iki yıl boyunca bir öğrenci topluluğu olan EduAction'da Yönetim Kurulu Üyesi olarak çalıştı. Yine bir öğrenci topluluğu olan Logos'ta bir yıl Denetleme Kurulu üyeliği yaptı. Müzik Topluluğunun da organizasyon ekibine katıldı. Topluluklarda aktif rol alıyor ve sınıf eğitiminde kendini geliştirmek istiyor.